Pages

kezamx. Powered by Blogger.

Dakwaan Liar Bekas Isteri, Sham Kamikaze Tampil Beri Jawapan

Posted by kezamx on Monday 21 April 2014





Susulan pendedahan mengejut oleh bekas isteri Sham Kamikaze berhubung sikap hipokrit artis tersebut di sebuah akhbar mingguan, Ahad lalu, Sham tampil memberikan kenyataan berhubung isu yang kembali dibangkitkan oleh bekas isterinya, Farazila Abdul Jabar.



Menerusi laman Facebooknya, Sham menjelaskan dia tidak perlu untuk menjawab atau menjelaskan kepada sesiapa berhubung dakwaan Farazila kerana menyatakan mereka sudah tidak mempunyai apa-apa ikatan lagi.



Selain itu, Sham mendakwa itu adalah hak Farazila untuk menuduh dirinya dengan pelbagai cerita bagi meraih simpati orang ramai untuk kepentingan peribadi.



Sham turut mendoakan agar bekas isterinya itu terus tabah mengharungi hidup dan bahagia dengan kehidupannya kini. –SiakapKeli.com






Oleh: Audrey Lee

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Free Auto Malaysia Backlinks Kedai Backlink,Backlink Percuma My Ping in TotalPing.com Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free