Pages

kezamx. Powered by Blogger.

Beginilah Kehidupan Menyedihkan Dalam Penjara Di Afrika

Posted by kezamx on Sunday 27 April 2014


Mengintai di penjara di ibukota sierra lione, Afrika. Mereka hidup sengsara dan tragis di dalam sel. Tanpa perkhidmatan yang baik dan mereka terpaksa hidup bersesak-sesak sepanjang hari. Jumlah dalam satu pejara ini ada sekitar 1000 banduan yang berhuni namun luas penjara itu tidak setanding dengan jumlah banduannya.



Ini adalah mimpi buruk jurugambar Sepanyol Fernando Moleres telah yang memulakan foto-foto dokumentari Sierre Leone pada tahun 2007. Ini bukanlah tempat yang paling teruk di Bumi tetapi ada penderitaan manusia yang jauh melampaui apa yang temui di Penjara Pademba Road ibu negara Sierra Leone, freetown. Tapi di tempat ini, gambar yang penuh kemelaratan, batas-batas, emosi, sel-sel gelap, adalah bukti bagaimana inyanya begitu menakutkan.



Jom lihat bagaimana kehidupan tragis banduan di penjara ini.




























{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Free Auto Malaysia Backlinks Kedai Backlink,Backlink Percuma My Ping in TotalPing.com Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free