Pages

kezamx. Powered by Blogger.

[Gambar] Anda Pasti Tidak Percaya Yang Tandas Paling Kotor Ini Boleh Dicuci

Posted by kezamx on Sunday, 30 November 2014

PERCAYA ATAU TIDAK?
Sebuah syarikat pembersihan mengambil masa selama 5 jam untuk membersihkan bilik air ini dari sebuah rumah yang dihuni oleh 'HOARDERS' dan hasilnya amat mengkagumkan!
Jom Baca[Gambar] Anda Pasti Tidak Percaya Yang Tandas Paling Kotor Ini Boleh Dicuci

Artis Bollywood Dihukum Penjara 26 Tahun Kerana Menghina Nabi Muhammad S.A.W.

Posted by kezamx



Veena Malik artis terkenal Bollywood kelahiran Pakistan telah dihukum penjara selama 26 Tahun oleh sebuah mahkamah di Pakistan setelah didapati bersalah menghina Nabi Muhammad. 

Veena didakwa menghina Nabi Muhammad dalam satu program televisyen dengan mengubal semula perkahwinannya dengan suaminya berdasarkan perkahwinan puteri Nabi Muhammad S.A.W. manakala lagu agama lain dimainkan sebagai muzik latar menurut perbicaraan di mahkamah tersebut.

Veena, suaminya serta pemilik saluran televisyen itu didapati bersalah dan dihukum penjara selama 26 Tahun oleh Mahkamah Anti Terrorism di Pakistan. Veena dilaporkan akan membawa rayuan ke mahkamah yang lebih tinggi. 

Veena Malik atau nama asalnya Zahida binti Mohammad Ali Malik lahir didalam keluarga Islam di Rawalpindi, Punjab Pakistan. Beliau mula menjadi artis pada tahun 2000 dengan membintangi beberapa filem Punjab di Pakistan. Kerjaya di Bollywood bermula pada tahun 2012. 

Veena pernah mencetuskan kontroversi apabila beliau muncul separuh bo gel dimuka hadapan sebuah majalah FHM edisi India. 

Veena mengahwini seorang ahli perniagaan bernama Asad Bashir Khan Khattak di sebuah majlis persendirian di Dubai. Pasangan ini mempunyai seorang cahayamata bernama Abram Khan Khattak yang dilahirkan pada 23 Sept 2014. 


Sumber: theguardian.com
Jom BacaArtis Bollywood Dihukum Penjara 26 Tahun Kerana Menghina Nabi Muhammad S.A.W.

Berpura-pura Pakai Telekung Seperti Selesai Solat Subuh, Rupanya..

Posted by kezamx on Saturday, 15 November 2014

Lakonan seorang remaja perempuan yang memakai telekung kononnya baru selesai menunaikan solat Subuh membuka pintu bilik hotel bagi mengabui mata pihak berkuasa yang menjalankan pemeriksaan gagal kerana terlupa memakai kain sarung.

Operasi cegah maksiat di sebuah hotel murah di Jalan Sekilau, Kuantan itu menemui remaja berkenaan dalam keadaan terpinga-pinga bersama pasangannya selepas di serbu pegawai pencegah maksiat semalam.

Pasangannya yang bukan muhrim pula dijumpai menyorok di atas almari dalam keadaan tanpa pakaian di bilik tersebut.

Remaja berusia 21 tahun itu ditahan bersama pasangannya yang juga berusia 20-an atas tuduhan berkhalwat di dalam bilik hotel berkenaan.

Dalam serbuan jam 6.30 pagi itu, lelaki berkenaan memberikan alasan datang ke bilik pasangan untuk meminjam seterika. Bagaimanapun alasan lelaki itu tidak diterima oleh pegawai JAIP kerana mereka berdua dalam keadaan yang tidak menutup aurat.

Ekoran gagal menjawab pelbagai soalan anggota penguat kuasa JAIP, mereka akhirnya menyerah diri dan dibawa ke pejabat JAIL Kuantan untuk siasatan lanjut dan kaunseling.

Sumber mymediahubonline.blogspot.com
Jom BacaBerpura-pura Pakai Telekung Seperti Selesai Solat Subuh, Rupanya..

10 Wanita Tentera Nazi Paling Kejam Dalam Sejarah..

Posted by kezamx on Saturday, 8 November 2014


Selain daripada Hitler dan orang-orang kanannya yang kejam, wanita Nazi turut tidak ketinggalan menyumbangkan keganasan dan melahirkan rasa takut di kalangan para tahanan di kem-kem maut.

Kebanyakan pekerja kem-kem Nazi telah ditangkap dan didakwa atas membunuh dan menyeksa secara kejam para tahanan mereka selepas Perang Dunia Ke-2. Seramai 3600 orang wanita berkerja di kem-kem tahanan dan lebih kurang 60 orang dibicarakan di Tribunal Jenayah Perang di antara 1945 dan 1949. Daripada jumlah itu, 21 orang dihukum mati. Secara keseluruhan 5025 lelaki dan wanita didapati bersalah melakukan jenayah perang di zon-zon Amerika Syarikat, Britain dan Perancis dan lebih 500 orang dijatuhkan hukuman mati.

Wanita Nazi secara amnya merupakan golongan berpendapatan rendah dan dari kelas pertengahan, dan tiada pengalaman bekerja. Ada juga sukarelawan diperolehi dengan meletakkan iklan di akhbar-akhbar Jerman, yang meminta para wanita mereka menunjukkan taat setia dan cinta kepada Reich dan menyertai SS-Gefolge.

Wanita-wanita ini dikatakan memegang jawatan yang sama rata dengan pegawai lelaki SS. Tugasan mereka adalah spesifik seperti yang diarahkan oleh Hitler. Ada juga wanita yang menyokong polisi anti Yahudi suami mereka, yang merupakan komander-komander dan menteri-menteri kabinet. Berikut adalah senarai wanita Tentera Nazi paling kejam dalam sejarah.


10. Maria Mandel


Maria Mandel adalah merupakan seorang pegawai Nazi yang bekerja di Kem Maut (extermination camp) Auschwitz-Birkenau dan kem tahanan (concentration camp) Dachau. Dia dikatakan satu-satunya wanita yang memegang jawatan paling tinggi di dalam kem tersebut. Mandel hanya menerima arahan dari komandan dan tugasnya adalah mengawasi semua tahanan dan pembantu wanita.

Dia secara tidak langsung bertanggungjawab atas kematian 500 ribu orang wanita. Ramai saksi mengatakan Maria akan berdiri di hadapan pintu gerbang Aushwitz-Birkenau hanya semata-mata untuk menunggu mana-mana tahanan yang akan memandang ke arahnya. Dia akan memilih sesiapa yang melihatnya untuk dihukum mati dengan serta merta.

Pada May 1945. Maria melarikan diri ke kawasan pergunungan di selatan Bavaria.Sebaik saja tiba di tempat kelahirannya Munzkhirchen, Austria, dia ditangkap dan disiasat oleh pegawai tentera Amerika Syarikat pada 10 Ogos 1945.Kemudian Maria diserahkan ke Poland pada November 1946.

Pada bulan yang sama, dia dibicarakan di mahkamah Krakow dan dijatuhkan hukuman mati. Dia digantung pada 24 Januari 1948.


9. Herta Oberhauser


Wanita ini dikatakan seorang doktor di kem tahanan Ravensbrück. Tapi seperti pakar perubatan yang lain di dalam kem Nazi, dia juga seorang yang ‘gila’. Oberheuser menyuntik kanak-kanak yang sihat dengan minyak dan menyaksikan mereka mati secara perlahan dan penuh terseksa. Kemudian, selepas mereka mati dia memotong anggota badan dan mengeluarkan organ-organ dalaman. Tujuh puluh empat orang mangsanya adalah tahanan politik Poland dan 86 orang lagi adalah wanita. Oberheuser juga cenderung menggosokkan objek-objek asing terhadap luka-luka para tahanan.

Namun anehnya, dia cuba meneruskan karier perubatannya selepas dibebaskan dari penjara pada 1951. Walau bagaimanapun Oberheuser tidak berjaya kerana lesen perubatannya telah ditarik dan dibatalkan.


8. Irma Grese


Irma Grese adalah salah seorang penjenayah perang wanita Nazi paling terkenal, dan sebahagian kecil wanita yang pernah bertugas di kem tahanan, yang dihukum gantung oleh tentera Pihak Berikat. Dia menjadi wanita paling muda dihukum di bawah perundangan Britain dalam abad ke-20, dan juga pengawal kem termuda dihukum gantung. ‘The Bitch of Belsen’ nama panggilannya, telah ditugaskan di Ravensbrück dan Auschwitz dan adalah warden untuk seksyen wanita di kem tahanan Bergen-Belsen .

Irma memukul mangsa-mangsanya dengan cemeti sebelum menembak mereka. Tambahan lagi, dia melepaskan anjing-anjingnya yang kelaparan ke arah para tahanan di Bergen Belsen.Menurut saksi, Irma seorang yang sadis dan mendapat kepuasan dengan membunuh orang secara kejam. Bersama penjenayah perang wanita lain, dia akhirnya digantung sampai mati pada 13 Disember 1945. Irma tidak pernah mengungkap penyesalan ke atas perbuatan kejinya itu sehingga ke nafas yang terakhir


7. Ilse Koch


Ilse Koch dikenali sebagai 'Bitch of Buchenwald’. Memandangkan suaminya juga seorang pegawai SS di kem tersebut, dia gemar membawa anjing-anjingnya ke situ dan membiarkan ia menyerang tahanan wanita. Dia dikatakan juga akan menunggang kuda dan memilih tahanan untuk dibunuh dengan racun gas, terutamanya mereka yangmempunyai tatu yang menarik hatinya.

Selepas tahanan dibunuh, Koch akan melapah kulit mereka untuk dikeringkan dan diawet. Dia mengumpul kulit manusia untuk diubah menjadi sarung tangan, lamp shade, kulit buku, perabut di rumahnya dan perkakas serta item pakaian.

Dia pernah didakwa dan dijatuhkan hukuman penjara seumur hidup pada 1947, namun hukuman itu telah diringankan, membolehkan Koch dibebaskan. Walau bagaimanapun, dia ditangkap semula pada 1949 dan sekali lagi dihukum penjara seumur hidup pada 1951. Akhirnya, Koch membunuh diri pada tahun 1967.


6. Juanna Bormann


Juana Bormann, pegawai wanita SS yang gemar membunuh, bertugas di kem maut Auschwitz dan Bergen-Belsen. Dia juga terkenal dengan panggilan ‘The Woman with the Dogs’, mendapat kepuasan sadis dengan melepaskan anjing-anjing serigalanya mengoyak dan mencerai-ceraikan tubuh badan para tahanan. Juana menyertai SS sebagai pekerja awam pada 1 Mac 1938 ,

Pada 13 Disember 1945, dia digantung sampai mati, bersama-sama rakan seperjuangannya Irma Grese.


5. Ruth Closius-Neudeck


Neudeck adalah seorang Blockführerin (pengawas berek) dan dikenali dengan keganasannya yang melampau ke atas para tahanan wanita. Pada Disember 1944, dia dipindahkan ke kem maut Uckermark berhampiran dengan Ravensbrück, di mana dia secara langsung bertanggungjawab dengan pemilihan dan pembunuhan lebih kurang 5000 orang wanita dan kanak-kanak. Pada Mac 1945, Neudeck diangkat sebagai ketua subcamp di Barth.

Pada lewat April 1945, dia melarikan diri tetapi kemudiannya ditangkap dan dipenjarakan sementara British Army menyiasat jenayah yang pernah dilakukannya. Pada April 1948, dia dihadapkan ke perbicaraan Ravensbrück Trial yang ketiga, bersama beberapa wanita SS yang lain. Bekas penyelia SS yang berumur 28 tahun ketika itu, mengaku salah atas semua tuduhan membunuh dan penyeksaan yang berlaku di bawah arahannya.

Mahkamah Britain mendapatinya bersalah atas jenayah perang dan Neudeck dihukum gantung pada 29 Julai 1948.


4. Magda Goebbels


Magda adalah isteri kepada Menteri Propaganda, Joseph Goebbels.Tugas rasminya adalah menjadi hos majlis kepada isteri-isteri menteri dan pegawai tertinggi dari luar negeri.

Walaupun dia tidak berkaitan secara langsung dalam proses pembunuhan tahanan, Magda seorang yang sangat berpengaruh. Dia amat menggalakkan suaminya menyebarkan propaganda anti-yahudi. Namun begitu, walaupun mempunyai kuasa dia hanya berdiam diri ketika bapa tirinya seorang Yahudi menderita di kem maut Buchenwald.

Akhirnya, demi mengelak daripada ditangkap dan dihukum oleh pihak Berikat, Magda meracun kesemua enam orang anaknya, kemudian membunuh diri bersama suaminya.


3. Elizabeth Marschall


Elizabeth adalah ketua jururawat di kem tahanan Ravensbrück. Seperti majoriti pekerja perubatan wanita Nazi yang lain, jawatan ‘jururawat’ hanya pada nama sahaja. Dia dikatakan membuat pemerhatian ke atas eksperimentasi perubatan para tahanan di Ravensbrück.

Kebanyakan eksperimen dilakukan terhadap bayi-bayi yang baru lahir dan yang mempunyai jangka hayat tidak melebihi 4 minggu. Elizabeth juga memainkan peranan penting dalam proses pemilihan ke kamar gas, iaitu secara peribadi memilih lebih daripada 800 orang wanita untuk dihantar ke Auschwitz dan seterusnya menghadapi kematian mereka di sana.

Dia digantung sampai mati pada 26 Jun 1947 di atas jenayahnya itu.


2. Vera Salvequart


Vera Salvequart, seorang jururawat di kem tahanan Ravensbrück, juga individu yang bertanggungjawab ke atas proses hukuman mati para tahanan.

Dia terus meracun tahanan yang sakit daripada mengganggu proses pemindahan ke kamar gas. Vera juga menyelia hukuman gas beracun terhadap lebih kurang 1000 orang wanita di kem tersebut. Kemudian, dia mengisi sijil kematian mereka sambil memeriksa mulut mayat untuk mendapatkan gigi-gigi emas, yang akan dikumpul dan dihantar ke ibu pejabat.

Pada Jun 1947 dia juga dihukum gantung sampai mati.


1. Jenny Wanda Barkmann


Wanita keji Nazi ini merupakan pengawal kem tahanan pada Perang Dunia ke-2. Dia menyeksa para tahanan dan secara langsung berkaitan proses pemilihan wanita dan kanak-kanak untuk dihantar ke kamar gas beracun. Dikenali sebagai ‘the Beautiful Spectre’ Jenny cuba mempergunakan kecantikannya untuk menggoda warden-warden penjara British. Namun percubaannya gagal dan dia dihukum gantung juga kerana penglibatannya dalam jenayah kejam.
Jom Baca10 Wanita Tentera Nazi Paling Kejam Dalam Sejarah..

PENYAMPAI RADIO POPULAR HAMPIR DIRAGUT

Posted by kezamx on Friday, 7 November 2014


Kuala Lumpur – Penyampai radio Sinar FM, Feeya Iskandar atau nama glamournya Cik Piah yang nyaris menjadi mangsa ragut merasa terkejut dan terkilan kerana jenayah itu cuba dilakukan dua remaja tempatan yang dipercayai berketurunan Melayu.

Kejadian berlaku ketika Feeya dalam perjalanan ke pejabatnya di Taman Teknologi, Bukit Jalil.

“Masa kejadian itu, saya dalam perjalanan ke pejabat dan ketika kereta berhenti sementara menunggu lampu trafik bertukar hijau tiba-tiba cermin kereta saya di ketuk berkali-kali.

“Alhamdulillah, peragut itu tidak sempat memecahkan cermin kereta, cuma retak dan kemudiannya melarikan diri,” katanya ketika dihubungi The Rakyat Post.

Menurutnya, peragut itu dipercayai keturunan Melayu berusia dalam lingkungan 19 atau 20 tahun.

“Saya anggap kejadian ini sebagai dugaan walaupun menggigil apabila terdengar dentuman kuat.

“Bila Feeya toleh ke tepi tengok cermin kena pecah, syukur juga tak jadi sebarang kejadian yang tidak diingini.

“Kepada dua orang budak Melayu itu, semoga mendapat balasan dan berhati-hatilah semua,” katanya.
Jom BacaPENYAMPAI RADIO POPULAR HAMPIR DIRAGUT

Almy Nadia Marah Dikatakan Gemuk Semasa Mengandung

Posted by kezamx on Wednesday, 5 November 2014

assalammualaikum dan salam sejahtera.. SAJA NAK TERANGkan.. semua org asyik asyik asyik2 bertanya kenapa PERUT sy BESAR??kenapa PERUT sy BESAR?napa sy GEMOK?kenapa SY GEMOK?TWINs ka?BESARNYA PERUT?berapa bulan?5 bln BESAR SGT PERUT?? nak marah sgt2 tp sabar.nak ckp n jawab kang ditanya ulang2 lg soalannya..

MEH NAK BGTAU.. SAYA NIH RANGKA BESAR.PERUT BESAR La.IKUT SAIZ BADAN.TP SY BERSYUKUR PD allah sbb apa,SY NIH TAK ADA PENYAKIT YG KENA MKN UBAT BNYK2 FAHAM SBB SY SUAMI BG CUKUP MKN NAK DI BANDINGKAN DGN ORG LAIN.ORG MENGANDUNG TAK SAMA..sY BERSYUKUR SBB SY SIHAT BABY SIHAT.

lg 1 nak bgtau.apa yg sy pakai serba serbi tak kena.tkkan la apa yg sy pakai nak bgtau 1dunia kot.pakai jenas tak kena?pakai baju tak kena?sy tak bodoh lg nak pakai ketat2,,just nak bgtau bg terang.suami sy belikan seluar jeans ibu mengandung ..dlm pic tu seluar ibu mengandung.baju yg sy pakai tu tak ketat pun selesa sgt2 sbb dia jersi.saiz M . nampak ketat sbb sy GEMOK SBB MENGANDUNG .

fahamm!!!! puas hati semua??#kandungan sy 5bulan(23minggu) #alhamdulillah #due FEB@MAC #TAHUNDEPAN lps tu sy beranak sy akan kurus balik tau.kang kurus sgt masa mengandung org tanya pulak napa kurus.tak cukup makan ka?tak cukup zat ka?? #sesiluahperasaan. #tq @fizzfairuz - Almy Nadia

Dah mestilah perut kena besar sebab ada baby kan?
Perempuan yang sedang mengandung ni sebenarnya sangat dimuliakan dalam agama Islam tau. Jadi, lebih baik kalau kita semua mendoakan kesihatan Almy dan anaknya.

Sumber toryntale.blogspot.com
Jom BacaAlmy Nadia Marah Dikatakan Gemuk Semasa Mengandung
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Free Auto Malaysia Backlinks Kedai Backlink,Backlink Percuma My Ping in TotalPing.com Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free