Pages

kezamx. Powered by Blogger.

'Saya maafkan dia' , kata mangsa buli wanita pandu Peugeot putih

Posted by kezamx on Wednesday 16 July 2014

KUANTAN: Pesara kerajaan, Sim Siak Heong tidak akan mengambil tindakan undang-undang terhadap seorang wanita yang bertindak membulinya dalam kejadian di parkir kenderaan UTC di sini, kelmarin.



Siak Heong, 68, berkata dia sudah berjanji untuk tidak melaporkan kejadian dibuli oleh wanita terbabit walaupun diminta oleh pihak berkuasa supaya berbuat demikian.



"Saya sudah maafkannya dan dia pun sudah meminta maaf selepas kejadian itu," katanya ketika ditemui di sini, sebentar tadi.



Kemalangan kecil yang berlaku kira-kira jam 1 petang itu menyebabkan wanita itu naik darah dan bertindak memaki Siak Heong dengan perkataan kasar serta berbaur perkauman.



Malah, wanita itu turut bertindak memukul kenderaan Siak Heong menggunakan pengunci stereng.



Kejadian itu dirakam oleh orang awam yang berada di tempat kejadian sehingga video berdurasi 2.33 minit yang dimuat naik di laman sosial seperti Facebook, Twitter dan juga YouTube menjadi ‘viral’ dan ‘trending’.








Sumber

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Free Auto Malaysia Backlinks Kedai Backlink,Backlink Percuma My Ping in TotalPing.com Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free