Pages

kezamx. Powered by Blogger.

Restoran McDonalds Di KB Mall Lengang Kerana Diboikot?

Posted by kezamx on Tuesday 15 July 2014




Serangan ke atas Palestin yang meragut hampir 200 nyawa pada hari ini membangkitkan kemarahan orang ramai. Ramai yang mula memboikot barang-barang yang berasal di Israel.



Antara barang yang diboikot adalah McDonalds. McDonalds sememangnya terkenal dengan kaitannya dengan Israel dan dikhabarkan menjadi antara penyumbang dana ke Israel.



Heboh di Facebook mengenai satu gambar yang dikongsi oleh pengguna di Kota Bharu yang menunjukkan restoran tersebut yang berada di KB Mall mula lengang tanpa pelanggan walaupun pada jam 9 malam.



Menurut pemuat naik gambar tersebut lagi, restoran lain yang berada berhampiran masih lagi penuh pada ketika itu.



Jika benar berita ini, maka ini adalah satu petanda baik bahawa Malaysia tidak memandang ringan akan serangan yang dilakukan oleh Israel ke atas Palestin. - SiakapKeli.com

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Free Auto Malaysia Backlinks Kedai Backlink,Backlink Percuma My Ping in TotalPing.com Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free