Pages

kezamx. Powered by Blogger.

Lagu Terakhir Alda Sebelum Meninggal Yang Sangat Menyeramkan!!!

Posted by kezamx on Monday 22 December 2014


Mungkin tak ramai yang kenal dengan Alda, atau nama penuhnya Alda Risma Elfariani. Alda ditemui mati di sebuah hotel kerana disyaki mengambil d@d@h yang berlebihan (overdose) ketika umurnya baru 24 tahun. Beliau adalah penyanyi dari Indonesia yang pernah popular dengan lagu “Aku Tak biasa” . Lagu terakhir sebelum beliau meninggal dunia adalah berjudul “Menanti Kekasih”. Lirik dan ketawa yang ‘seram’ di dalam lagu ini boleh membuat Bulu Roma meremang apabila didengar di waktu tengah malam ketika bersendirian.

Untuk rekod, Alda meninggal dunia kira-kira tiga hari selepas lagu ini disiapkan, namun yang menjadi misterinya, tak siapa tahu siapa pencipta lagu ini. Lebih menimbulkan misteri, bila ada yang mendakwa lagu ini hanya ditemui selepas kematiannya. Sejauh mana kebenaran kisah Alda dan lagu misterinya in Wallahualam.. Namun bersamalah kita sedekah Al-Fatihah kepada arwah semoga beliau ditempatkan dalam golongan orang-orang yang beriman.. 



MENANTI KEKASIH

Malam sunyi ku sendiri
Duduk sepi diatas pohon
Ku biarkan rambut ku terurai
Tanpa kaki kelelawar
Anjing & bulan purnama
Ku menanti kekasihku
Yang belum mati

Kapan mati kekasihku
Ku menanti kau disini
Ayo mati bunuh diri
Agar kita jumpa lagi
Seperti dulu (ketawa)
Mana mungkinku kembali
Hidup lagi seperti dulu
Kecuali engkau mati
Mohon mengerti



sumber: kisahbest.org

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Free Auto Malaysia Backlinks Kedai Backlink,Backlink Percuma My Ping in TotalPing.com Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free