Pages

kezamx. Powered by Blogger.

Tindakan Berani Wartawan Wanita RT Kutuk Zionis Dapat Pujian

Posted by kezamx on Monday 14 July 2014




Seluruh dunia kini terus mengutuk kekejaman tentenra israel terhadap yang kini sudah berterusan selam 7 hari. Dijangka angka korban sudah melebihi 172 orang.



Laman Muslim Care Malaysia Society di Facebook hari ini berkongsi sebuah video yang menunjukkan seorang penyampai berita di laman www.rt.com, sebuah agensi berita di Amerika, Abby Martin dengan beraninya mengutuk kekejaman rejim zionis itu.



Abby menyelar kenyataan-kenyataan berat sebelah dari media massa sebelah barat kerana kebanyakan berita yang disampaikan oleh mereka memihak kepada israel. Selain itu, dia juga mengutuk White House yang bertindak mengeluarkan kenyataan untuk Israel membalas serangan Hamas.



Rata-rata pengguna laman sosial yang melihat video tersebut memuji tindakan berani Abby tak kira luar dan dalam Malaysia.



Abby dengan beraninya mengeluarkan kenyataan tentang realiti yang berlaku di Gaza pada ketika ini. Berikut adalah video yang dimaksudkan oleh SK. - SiakapKeli.com







{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Free Auto Malaysia Backlinks Kedai Backlink,Backlink Percuma My Ping in TotalPing.com Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free