Pages

kezamx. Powered by Blogger.

Lebih 100 Pakar Penyelidik HIV Dalam Penerbangan MH17

Posted by kezamx on Friday 18 July 2014





Penerbangan MH17 yang membawa lebih dari 100 pakar penyelidik Aids yang sedang dalam perjalanan ke persidangan antarabangsa di Melbourne, termasuk seorang pakar penyelidik HIV dan pejuang kemanusiaan, Joep Lange.



Mangsa meninggalkan pusat penyelidikan antarabangsa HIV bersama-sama beberapa staf dari World Health Organisation dan penyelidikan kesihatan, pekerja kesihatan dan aktivis yang dilaporkan bersama-sama dalam perjalanan ke persidangan yang sama.



Dr Lange, dari Belanda, yang di atas kapal bersama isterinya Jacqueline van Tongeren, merupakan bekas presiden Persatuan Aids Antarabangsa dan telah menyelidik HIV selama 30 tahun. Beliau telah mengarang lebih daripada 350 kertas kerja dan membantu perjuangan untuk rawatan HIV yang mampu dimiliki di seluruh Asia dan Afrika.



Dr Lange, a Dutchman, who was on board with his wife Jacqueline van Tongeren, was a former president of the International Aids Society and has been researching HIV for 30 years. He has authored more than 350 papers and helped lead the fight for the availability of affordable treatments across Asia and Africa.

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Free Auto Malaysia Backlinks Kedai Backlink,Backlink Percuma My Ping in TotalPing.com Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free