Pages

kezamx. Powered by Blogger.

Elfaeza Ul-Haq Sedar Zul Ariffin Kekasih Orang

Posted by kezamx on Sunday 22 June 2014





PETALING JAYA – Pelakon yang berasal dari Singapura, Elfaeza Ul-Haq menegaskan dia masih solo dan tidak pernah bercinta dengan mana-mana lelaki termasuk aktor Zul Ariffin seperti didakwa sebuah blog hiburan.



Elfaeza, 29, berkata, dia dan Zul tidak mungkin bercinta kerana dia tahu lelaki berkenaan sedang menjalinkan hubungan cinta dengan penerbit filem, Gayatri Su Pillai.



“Saya dan Zul bercinta? Tidak mungkin kerana semua orang tahu dia sedang menjalinkan hubungan cinta dengan Gayatri dan kami tidak lebih dari sekadar kawan.



“Gosip berkenaan sama sekali tidak benar dan apa yang pihak lain dengar mungkin itu hanya salah faham sahaja,” katanya kepada mStar Online.



Tambah Elfaeza lagi, mereka berdua sentiasa menghormati hak peribadi masing-masing dan perkara itu menyebabkan mereka selesa dan serasi sebagai kawan.



Dalam pada itu, Elfaeza berkata, dia mengenali Zul ketika sama-sama menjayakan sebuah penggambaran drama berjudul Janji Adam dan sejak itu hubungan mereka kekal rapat.



Elfaeza turut mengakui dia dan Zul juga ada beberapa kali keluar makan bersama-sama memandangkan mereka tinggal berdekatan namun turut ditemani oleh rakan-rakan lain.



“Zul adalah seorang kawan yang baik dan kelakar malah kami sering berdebat tentang pelbagai perkara sehingga kadang-kala timbul perbalahan tentang sesuatu topik yang diperbualkan.



“Kami pernah keluar bersama dan turut ditemani rakan-rakan lain dan ingin saya tegaskan hubungan kami hanya sekadar kawan sahaja malah buat masa ini fokus saya hanya kepada kerja,” ujarnya.



Dalam perkembangan lain, Elfaeza berkata, bersempena Ramadan dan Hari Raya Aidilfitri dia bakal muncul dengan beberapa buah program istimewa khas buat peminatnya.



Sumber: mStar online

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Free Auto Malaysia Backlinks Kedai Backlink,Backlink Percuma My Ping in TotalPing.com Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free