Pages

kezamx. Powered by Blogger.

Aidil tak faham Rita

Posted by kezamx on Monday 23 June 2014

Kenyataan bekas isteri, Rita Rudaini yang mendakwa beliau bapa yang tidak bertanggung jawab kerana mempermainkan perasaan anakanak tidak dapat diterima Aidil Zafuan.

Dakwa pemain bola sepak pasukan JDT itu ketika dihubungi HIP, kelmarin, Rita tidak jujur apabila tidak menceritakan perkara sebenar.

“Pada awalnya, saya malas hendak berbalas kenyataan atas nasihat kawankawan. Tapi saya perlu bersuara kerana perkara itu membabitkan isteri saya sekarang.

Screenshot_2

“Rita mengadu kepada media kononnya dua minggu sebelum berkahwin, baru saya mahu menjenguk anak dan selepas bernikah saya langsung menghilang.

Ada yang tak kena

“Hakikat sebenar saya sudah lama mahu menjenguk anak. Bukan dalam tempoh dua minggu tapi sebelum itu lagi. Saya ada mesej (Rita) bertanya soal anak dan meminta kebenarannya untuk bertemu mereka.

“Malangnya, tiada sebarang jawapan.

Hanya seminggu sebelum saya kahwin, baru dia membalas mesej dan izinkan saya jenguk mereka.-Bharian

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Free Auto Malaysia Backlinks Kedai Backlink,Backlink Percuma My Ping in TotalPing.com Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free