Pages

kezamx. Powered by Blogger.

4 Foto: Seluar dalam Neelofa Kelihatan Ketika bergambar

Posted by kezamx on Thursday, 10 April 2014


Amboi!!! Versatile sungguh artis merangkap pengacara jelita kita sorang ni ye.


Siap ditemubual sambil menampakkan seluar dalam kaler putih lagi! Meh tengok gambar kat bawah ni pulak.


Tak nampak jugak? Meh kita dekatkan sikit ye. Kalau tak nampak jugak, memang sah la korang buta. Hehehe…


Apa yang penulis nak ketengahkan disini ialah mengenai cara berpakaian. Kalau ye pun nak nampak glamour, jangan la sampai keterlaluan macam ni. Tak gitu??

Mungkin bagi Si Neelofa ni, apa yang dia pakai tu tak salah kot. Memang tak salah pun kalau dia bukan orang Islam. Tapi kalau dia Islam, dia kena tau yang cara berpakaian dia tu Haram!!

Sebagai peringatan untuk semua ye, renung2kanlah.... selamat beramal!
Ping your blog, website, or RSS feed for Free Free Auto Malaysia Backlinks Kedai Backlink,Backlink Percuma My Ping in TotalPing.com Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free