Pages

kezamx. Powered by Blogger.

Sorok Mayat Dua Beranak Bawah Katil

Posted by kezamx on Friday 6 June 2014





Hong Kong – Seorang lelaki dengan dua keluarga ditangkap selepas pekerja menemui mayat wanita simpanannya dan anak mereka berusia dua tahun yang hilang 14 tahun lalu di bawah katil di apartmen yang mereka sewa.



Lelaki itu didakwa mencekik kedua-dua mangsa sebelum menyembunyikan mayat berkenaan.



Kan Wai-nam, 53, ditangkap minggu lalu selepas mayat keluarga keduanya itu di temui dalam beg di Shenzhen.



Kan yang mempunyai seorang lagi isteri dan dua anak di Hong Kong dilapor mengaku membunuh wanita simpanannya dan anak mereka pada Mei 2000.



Kan dilapor memberitahu polis, dia membunuh wanita dan kanak-kanak itu selepas berdepan bebanan hutang mencecah ratusan ribu yuan akibat ketagihan judi.



Mayat itu ditemui selepas Kan meminta pemilik rumah sewanya membersihkan dua apartmen yang disewanya di Shenzhen.



Dia dilapor memberitahu tuan rumah, sebuah apartmen berkenaan digunakan untuk didiami sementara satu lagi digunakan sebagai bilik serba guna.



Pekerja yang dihantar untuk membersihkan apartmen itu menemui beg berisi mayat selepas tersilap memasuki apartmen yang digunakan sebagai bilik serba guna.



Kan masih membayar sewa apartmen itu walaupun selepas membunuh mangsa 14 tahun lalu.



Sumber: Agensi

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Free Auto Malaysia Backlinks Kedai Backlink,Backlink Percuma My Ping in TotalPing.com Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free