Pages

kezamx. Powered by Blogger.

Harta Patut Dibahagi Sama Rata Komen Haliza Misbun

Posted by kezamx on Sunday 6 July 2014

Ramai tertunggu-tunggu pelakon yang cantik dan masih bujang ini Haliza Misbun komen mengenai adiknya Rozana Misbun, akhirnya ia memberi pendapat yang berbaur persiapan untuk bercerai.

Rozana Misbun didakwa dipukul oleh Awie sehingga menyebabkan kecederaan.

haliza-misbun-seronok-membujang-skynightz-01

Ada juga pihak yang membuka cerita yang tidak elok tentang Rozana Misbun yang dikatakan menghabiskan duit simpanan yang menjadi punca dipukul Awie.

“Wanita bukan saja perlu mencapai kata sepakat dengan suami dalam ‘deklarasi harta sepencarian’ disaat sedang bahagia, tetapi soal hak penjagaan anak-anak harus juga dititikberatkan sebagai salah satu dari terma-terma yang termaktub dalam deklarasi itu.

“Selain daripada menanggung kesan kesakitan fizikal yang masih berbisa dan ditambah pula dengan kerinduan dan kesedihan teramat akibat berminggu-minggu tidak berjumpa dengan anak-anak iaitu Putra Ahmad Merrah, 7 tahun, Putra Ahmad Rezzki, 6 tahun dan Putri Qasseh Antasya, 4 tahun. Namun dia (Rozana Misbun) masih berfikiran positif”

Gambar Isteri Awie, Rozana Misbun Kena Pukul

Ini kata Haliza Misbun (murai):

Saya cuma mampu berdoa agar adik saya, Rozana Misbun terus diberi kekuatan dalam menempuh ujian yang hebat ini. Meskipun dilempar dengan pelbagai tohmahan dan cacian yang tidak munasabah.

Haliza mendoakan kekuatan buat adiknya untuk menempuh kes ini. Kalau dah sampai anak pun tak dibenarkan jumpa emak berminggu-minggu, ini mesti ada cerita panas lain, bukan saja harta tapi isu rumahtangga yang pastinya meleret-leret.

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Free Auto Malaysia Backlinks Kedai Backlink,Backlink Percuma My Ping in TotalPing.com Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free