Pages

kezamx. Powered by Blogger.

Penganjur Sukan Bogel P. Pinang Tulis Surat Mohon Maaf

Posted by kezamx on Tuesday 19 August 2014





Penganjur bersama sukan bogel di Pulau Pinang menulis surat permohonan maaf kepada kerajaan negeri itu kerana “menimbulkan kekecohan” dan “memalukan” negara ini.



Albert Yam, 45, warganegara Singapura menulis surat itu yang disiarkan dalam harian berbahasa Cina Kwong Wah Jit Poh, lapor New Straits Times Online.



“Ke hadapan kerajaan pulau Pinang, kami mohon maaf kerana menganjurkan acara naturist di Pulau Pinang, yang menyebabkan kekecohan di Malaysia.



“Kami tidak akan lakukannya lagi dan harap dapat terima permohonan maaf ikhlas kami atas salah laku itu yang memalukan negara. Kami sangat menghormati undang-undang di Malaysia, Yang ikhlas, Albert Yam Kam Hoong dan naturists.”



Sementara itu, Bernama melaporkan, lima individu termasuk seorang lelaki Singapura direman tiga hari mulai semalam bagi membantu siasatan kes terhadap acara di Pantai Teluk Kampi dalam kawasan Taman Negara Pulau Pinang.



Ketua Polis Daerah Barat Daya Supt Lai Fah Hin dilaporkan berkata rakyat Singapura 30-an itu menyerah diri di ibu pejabat polis daerah Barat Daya pagi semalam.



Sehingga semalam tujuh daripada 15 individu yang disyaki terlibat dalam pesta itu ditahan.



Sukan itu hangat diperkatakan apabila video lima minit 52 saat bertajuk “Pesta Bogel di Teluk Bahang, Pulau Pinang” tersebar di Internet memaparkan sekumpulan individu melukis badan, menari dan mengadakan acara sukan secara berbogel.

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Free Auto Malaysia Backlinks Kedai Backlink,Backlink Percuma My Ping in TotalPing.com Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free