Pages

kezamx. Powered by Blogger.

KEJAM.!!! Seorang Remaja Dibunuh Dan Dimalukan..

Posted by kezamx on Tuesday 19 August 2014



Arau; Seorang remaja berusia 20-an ditemui mayat dipercayai dibunuh dengan anggota badannya diikat dalam kedudukan berdiri pada tangga bergerak serta kemaluannya ditunjukkan di kawasan Dusun 20 meter dari kawasan jalan utama di kampung Padang Siding, di sini semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 9:00 pagi itu, seorang pelajar yang tinggal berhampiran pada lokasi kejadian Muhammad Anas Khamis, 21, mendakwa memberitahu orang ramai mengenai penemuan mayat dalam keadaan mengabaikan.

 

Dipercayai, Mayat mangsa berkenaan dibunuh dengan cara dilemaskan dalam air itu sengaja diabaikan dalam keadaan memalukan, dan pembunuhan bermotifkan dendam akibat perempuan.

Muhammad Anas berkata, ketika itu dia berada di rumah sebelum orang lalu lalang di jalan utama dia memberitahu keluarganya mengenai penemuan mayat di lokasi berkenaan

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Free Auto Malaysia Backlinks Kedai Backlink,Backlink Percuma My Ping in TotalPing.com Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free