Pages

kezamx. Powered by Blogger.

Pelik!! Dua Beranak Jadi ‘Tebusan’ Oleh Kucing Peliharaan Mereka..

Posted by kezamx on Friday 15 August 2014



SAN DIEGO – Ia merupakan satu kejadian pelik yang dialami oleh dua beranak ini, iaitu dijadikan tebusan oleh kucing peliharaan mereka, Cuppy dan ianya sememangnya mengejutkan.

Pasangan ibu dan anak itu kemudiannya tiada pilihan selain menghubungi polis bagi menyelamatkan mereka.

Drama `tebusan’ itu bermula apabila anak perempuan wanita itu bangun pada awal pagi untuk ke tandas.

Namun Cuppy yang berusia 14 tahun menjadi ganas dan mencakar-cakar baju tidur anak perempuan wanita itu.

Cuppy kemudiannya menjadikan dua beranak itu tebusan dalam bilik tidur tersebut dan akan bertindak ganas apabila mereka cuba melepasinya.


Polis yang dipanggil ke rumah berkenaan kemudiannya cuba memujuk kucing itu keluar dengan memanggil namanya. Cuppy akhirnya keluar sendiri dari rumah berkenaan.

Polis melaporkan ini merupakan kejadian pertama melibatkan pemilik kucing yang menghubungi pihak berkuasa selepas mereka dijadikan tebusan oleh binatang peliharaan mereka. Pihak Polis memaklumkan lazimnya kejadian ini akan diserahkan kepada pihak kawalan binatang untuk menyelesaikannya namun pada malam tersebut mereka memutuskan untuk menolong kedua-da beranak tersebut.

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Free Auto Malaysia Backlinks Kedai Backlink,Backlink Percuma My Ping in TotalPing.com Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free