Pages

kezamx. Powered by Blogger.

[Panas!!!] Penumpang MH370 meminta pertolongan dari kepulauan Diego Garcia

Posted by kezamx on Saturday 29 March 2014

Seorang penumpang dari penerbangan MH370 yang dilaporkan hilang telah berjaya memberitahu kedudukan semasanya ketika ini.Lelaki tersebut yang memperkenalkan diri sebagai Philip Woods di sebuah forum juga telah berjaya memuatnaik gambar profile yang kelihatan gelap .Setelah di selidik,gambar tersebut dimuat naik dari kepulauan Diego Garcia!
Hal ini menggemparkan pengguna forum yang membacanya dan sedang viral di internet.Nampaknya 'Teori Diego Garcia' yang diperkatakan beberapa blogger Malaysia dan antarabangsa seperti ada benarnya.






Status Philip Wood di forum tersebut

"I have been held hostage by unknown military personal after my flight was hijacked (blindfolded). I work for IBM and I have managed to hide my cellphone in my ass during the hijack. I have been separated from the rest of the passengers and I am in a cell. My name is Philip Wood. I think I have been drugged as well and cannot think clearly. "




Di forum tersebut Philip sempat mengupload gambar hitam sebagai Picture Profilenya :http://img.4plebs.org/boards/pol/ima...5192158752.jpg


Dan dengan menggunakan software online Jeffrey's Exif Viewer untuk menganalisa data exif dari gambar hitam tersebut, maka data lengkap akan terlihat : 


Camera: Apple iPhone 5

Date: March 18, 2014 8:49:41PM

Location: Latitude/longitude: 7° 18' 58.3" South, 72° 25' 35.6" East

( -7.316197, 72.426544 )



Hal ini bertepatan dengan yang dilihat oleh beberapa saksi di Pulau Maldives.Mereka melihat satu pesawat besar terbang rendah menuju ke arah pulau Diego Garcia pada 8 Mac yang lalu.



Di akhir post tersebut ada yang menarik diperkatakan
"OP photo is interesting because it's not actually just a pure black picture, you can see noise if you zoom in. He is in a dark room. "

Admin juga telah meneliti gambarnya dan hasilnya memang benar seperti yang didakwa lelaki tersebut







Tarikh gambar diambil






Koordinat gambar diambil






Smartphone yang digunakan Philip Woods

Dan bila dimasukkan koordinat tersebut pada Google Maps inilah hasilnya







Philip Wood tersenarai dalam senarai penumpang MH370

Link Senarai Penumpang : Malaysia Airlines MH370 Passenger List
- See more at: http://penpicit.blogspot.com/2014/03/panas-penumpang-mh370-meminta.html#sthash.DUZynEuG.dpuf

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Free Auto Malaysia Backlinks Kedai Backlink,Backlink Percuma My Ping in TotalPing.com Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free