Pages

kezamx. Powered by Blogger.

Gambar zina tersebar, gadis mengaku dan buat laporan polis

Posted by kezamx on Monday 31 March 2014

Gambar zina tersebar, gadis mengaku dan buat laporan polis

Semenjak semalam, sekeping gambar telah menjadi viral di media sosial. Gambar yang memaparkan sepasangan remaja sedang 'melepaskan rindu'.

Pasangan remaja berkenaan dikatakan sedang melepaskan rindu di dalam tandas sebuah stesen minyak Petronas.

Gambar tersebut menjadi viral dan rata-rata mengecam tindakan pasangan terbabit di Twitter.

Mungkin pihak pengusaha stesen minyak perlu memantau tandas premis mereka. Jika boleh, kuncikan sahaja di waktu malam. Dan hanya buka jika ada permintaan pelanggan untuk menggunakan

Twitter @aslinda_pit atau nama sebenarnya Nuraslinda Binti Afrizal bagaimana pun telah digantung oleh pihak Twitter.

Tidak lama selepas gambar tersebut menjadi viral, muncul pula sebuah salinan laporan polis yang dibuat untuk menghentikan penyebaran gambar tidak senonoh berkenaan.


Pada 30/3/2014 jam lebih kurang 9.30 pagi semasa saya berada di rumah saya di Puchong Prima, kawan-kawan saya telah memberitahu berkenaan gambar-gambar #lucah saya bersama teman lelaki telah tersebar dalam laman sosial iaitu Tweeter tertera nama saya (ASLINDA_PIT). Tetapi saya bukan pemilik akaun tersebut dan saya telah melihat akaun tersebut ternyata semua gambar-gambar adalah milik saya. Dalam Facebook juga telah tersebar gambar-gambar saya bersama teman lelaki untuk mengaibkan diri dan teman lelaki saya serta menjadi tontonan pengguna Facebook yang lain. Untuk makluman saya syak perbuatan itu dilakukan oleh skandal teman lelaki saya yang dikenali dengan nama Yusnani Binti Sudirman.

Tujuan saya membuat report untuk menghentikan dan menyekat pemilik akaun palsu supaya tidak menyebarkan gambar-gambar #lucah saya bersama teman lelaki dan untuk rujukan pihak yang berkenaan.

Dalam laporan polis yang dibuat, remaja perempuan itu seperti mengakui bahawa mereka telah terlanjur jauh dan masih tidak menganggap apa yang dilakukannya dengan pasangan tak bersalah.

Macam-macam...

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Free Auto Malaysia Backlinks Kedai Backlink,Backlink Percuma My Ping in TotalPing.com Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free