Pages

kezamx. Powered by Blogger.

7 JENIS LELAKI YANG ANDA PERLU ELAK JATUH CINTA

Posted by kezamx on Friday 28 March 2014

1. Sudah berpunya 
Elakkanlah jatuh cinta dengan suami atau teman lelaki orang. Banyak lagi lelaki bujang/ single di luar sana. Nanti anda yang makan hati berulam jantung. Lagipun kan tak elok merosakkan kebahagiaan orang lain.
2. Playboy
Ini jenis lelaki yang tidak reti nak setia dengan satu perempuan sahaja. Kalau anda masih pilih untuk mempunyai hubungan dengan lelaki seperti ini, anda perlu bersedia juga menghadapi risiko yang dia akan bermain kayu tiga bila-bila masa sahaja.
3. Kaki pukul
Alahai, jangan kerana cinta badan binasa ya ! Seorang lelaki yang baik tidak akan sesekali mengasari anda dan kalau sekali dia berani buat, percayalah perkara tersebut pasti berulang lagi.
4. Suka rendahkan perempuan
Lelaki seperti ini jenis lelaki yang punya ego tak bertempat. Mereka juga jenis yang tak tahu menghargai pasangan mereka dan sentiasa merasakan diri mereka sahaja yang betul.
5. Kaki tipu
Kejujuran adalah nilai yang penting untuk sebuah hubungan yang sihat. Kalau dah kerap sangat dia “kantoi” menipu, anda juga akan hilang hormat dan kepercayaan terhadap dia.
6. Tak serius/ tak suka komitmen
Jangaan bazirkan masa anda dengan lelaki yang tidak serius dalam menjalinkan perhubungan dengan anda. Anda mesti mahukan hubungan anda dengan dia akan berakhir dengan sesuatu yang bermakna , misalnya perkahwinan,bukan menunggu sesuatu yang tidak pasti atau hubungan yang tiada hala tuju.
7. Homoseksual
Tidak ada yang lebih pathetic daripada ‘bermadu’ dengan seorang lelaki, kaum sejenis kekasih anda. Jadi elakkan diri anda dari jatuh cinta dengan lelaki seperti ini.
- See more at: http://penpicit.blogspot.com/2014/03/7-jenis-lelaki-yang-anda-perlu-elak.html#sthash.9k5QuxrL.dpuf

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Free Auto Malaysia Backlinks Kedai Backlink,Backlink Percuma My Ping in TotalPing.com Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free