Pages

kezamx. Powered by Blogger.

Pilot AirAsia Kutuk Pihak Kerajaan Ekoran Tragedi MH370

Posted by kezamx on Thursday 27 March 2014

Ketika negara sedang sedih kerana tragedi pesawat MAS MH370 kehilangan di lautan Hindi dan semua pihak telah melakukan yang terbaik dalam usaha mencari pesawat yang hilang itu. Turut di bantu oleh banyak rakan negara dengan aset aset mereka.
Rupanya ada seorang juruterbang Airasia bernama Krish Jejendira yang masih pertikaikan kesahihan pesawat itu telah terhempas atau meletup di Lautan Hindi.
Jurutebang jni juga mengatakan bahawa kerajaan adamaklumat yang tidak diberitahu kepada umum atau cuba menyembunyikan perkara sebenarnya.
Elok Tony Fernandes memberi amaran juruterbang di syarikat AirAsia untuk menjaga mulutnya yang kemungkinan mabuk pada ketika membuat kenyataan tersebut.
- See more at: http://penpicit.blogspot.com/2014/03/pilot-airasia-kutuk-pihak-kerajaan.html#sthash.U8qnmDpe.dpuf

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Free Auto Malaysia Backlinks Kedai Backlink,Backlink Percuma My Ping in TotalPing.com Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free