Pages

kezamx. Powered by Blogger.

Dikritik bertubi-tubi, Ustaz "Sang Pemimpi MH370" tutup akaun Facebook

Posted by kezamx on Monday 31 March 2014




Mungkin kerana dihentam ramai pihak, Ustaz Darul Manzil menutup akaun Facebooknya dua hari lalu. Sebelum itu, beliau sempat memuatnaik status luahan perasaannya mengenai kritikan yang diterima.

Beliau menafikan mimpinya itu sebagai satu promosi atau publisiti murahan untuk Pusat Rawatan Darul Manzil yang diasaskan olehnya.

Beliau juga menempelak orang ramai yang menghentamnya melalui mesej di akaun Facebooknya.

"... bertubi-tubi mesej yang masuk.. sampai 'hank' FB saya bila nak dibuka" tulis Ustaz Darul Manzil.

Dua artikel mimpi yang dikeluarkan melalui Facebook beliau telah menjadi viral dan ramai yang mempercayainya, namun ramai juga menganggap mimpi itu sebagai satu lagi rekaan karut.

Dalam mimpi pertama, Ustaz menceritakan bagaimana pesawat MH370 terhempas di lautan manakala dalam mimpi kedua cerita lebih kepada "Playback" dimana Ustaz bertemu penumpang dan kru pesawat MH370 di sebuah pulau.


Mungkin kerana mimpi yang diceritakan beliau terlampau detail sehinggakan sukar diterima akal. Walaubagaimanapun, semuanya terpulang kepada anda yang membacanya sama ada untuk percaya atau tidak.

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Free Auto Malaysia Backlinks Kedai Backlink,Backlink Percuma My Ping in TotalPing.com Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free