Pages

kezamx. Powered by Blogger.

Gambar : Tun Mahathir Beri Kejutan Pandu Iriz Di Pavillion

Posted by kezamx on Sunday 14 September 2014






Wahh..Akhirnya Proton PCC, Iriz, pertama kalinya turun ke atas jalan tanpa sebarang 'bungkusan' di The Loaf, Pavillion.



Bagi yang belum tahu, Proton Iriz adalah kereta kompak pertama dari Proton yang sebelum ini tidak pernah dipandu di atas jalan raya secara terang-terangan. Ini adalah kali pertama ia dipandu di atas jalan tanpa ada sebarang sticker pembalut.



Yang lebih mengejutkan, kereta itu dibawa sendiri oleh Pengerusi Proton, Tun Dr. Mahatir Mohammad ke sana untuk bersarapan!. Beliau dilihat bersama beberapa pegawai tertinggi Proton bersarapan bersama.



Tapi, ini adalah satu kejutan yang menarik dan teknik marketing yang baik dari Proton sendiri, dengan memberi Bekas Perdana Menteri sendiri membawa kereta berkenaan.



Jom saksikan gambar Tun dan Proton Iriz ni bersama. Boleh nampak dalam kereta tu, Tun sendiri yang pandu! - SiakapKeli.com





























Credit Gambar : Paultan, Funtasticko

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Free Auto Malaysia Backlinks Kedai Backlink,Backlink Percuma My Ping in TotalPing.com Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free