Pages

kezamx. Powered by Blogger.

Betul Ke Ini Gambar Rozita Che Wan ?

Posted by kezamx on Friday 5 September 2014


Agak panas juga gambar yang saya perolehi tadi .

Dikatakan ia ialah gambar Rozita Che Wan .

Tak tau nak komen sama ada gambar itu asli atau palsu .

Anda kena nilaikan sendiri sebab saya pun keliru .

Mula-mula saya dapat gambar pertama di bawah ini .

Memang nampak banyak 'touch-up' terutama pada bahagian pakaian .

Pada bahagian badan dan muka saya tak tau nak cakap .

Lihat sendiri gambar pertama ini .

Boleh juga saya kategorikan sebagai 18SX gambar ini .


Apa pandangan anda setakat ini ?

Kemudian saya dapat gambar kedua pula , gambar perbandingan .

Lagi saya keliru .

Saya serahkan penilaian anda semua untuk tentukan sama ada ia gambar asli atau palsu .

Jom layan gambar kontrobasi itu .




{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Free Auto Malaysia Backlinks Kedai Backlink,Backlink Percuma My Ping in TotalPing.com Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free