Pages

kezamx. Powered by Blogger.

3 Tips Terbaik Membeli Beg

Posted by kezamx on Wednesday 29 January 2014

Dengan pelbagai rekabentuk, warna, tekstur dan corak, membeli sebuah beg untuk dipadankan dengan pemakaian anda adalah satu perkara yang amat sukar. Memang boleh pening kepala dibuatnya. Jadi apakah yang anda factor yang anda harus pertimbangkan ketika mahu membeli beg atau dompet? Hari ini, Nile.com.my, salah satu laman web membeli belah secara online di Malaysia ingin berkongsi 3 tips terbaik memilih beg untuk anda semua.
nile beg
Tip 1: Kegunaan beg tersebut
 •  Adakah anda membeli beg/dompet untukmenghadiri majlis tertentu atau untuk kegunaan harian?
• Sekiranya untuk kegunaan harian, contoh seperti untuk dibawa ke pejabat setiap hari, beg yang dibeli haruslah praktikal, efisien dan tidak terlalu menonjol.
•  Manakala untuk majlis-majlis istimewa, beg yang sesuai sudah tentu jenis yang elegant, bergaya dan “trendy”.
Tip 2: Warna beg tersebut
• Warna hitam, coklat dan kelabu adalah warna universal dan boleh dipadankan dengan hampir kesemua baju yang anda pakai
•  Namun sekiranya anda inginkan tampil lebih bergaya, bolehlah melakukan eksperimen dengan memilih beg yang mempunyai warna tambahan seperti hijau, merah atau kuning. Pasti anda akan kelihatan lebih “standout” berbanding rakan-rakan anda.
Tip 3: Jenis badan anda
•  Secara asasnya, mereka yang tinggi dan kurus haruslah memilih beg yang bersaiz sederhana dan berbentuk bulat. Manakala mereka yang berbadan gempal, beg yang berbentuk panjang adalah lebih sesuai untuk anda
•  Sekiranya anda menggunakan beg yang disandang di bahu, titik focus bagi mereka yang memandang anda ialah tempat di mana beg itu terletak. Contohnya sekiranya beg itu terletak di pinggang, maka bahagian pinggang anda akan lebih kerap diperhatikan. Gunakan fakta ini untuk kelebihan anda. 
Jom kita ushar jenis beg yang ada dijual di www.nile.com.my
nile beg
Manmade Rhino Skin Handbagini memang nampak simple dan amat sesuai untuk dimuatkan barang-barang comel seperti alatmakeup di dalamnya. Hanya RM28.50 sahaja di www.nile.com.my
nile beg
Sekiranya ada bekerja sebagai “sales person”, Two-in-One Woman Bag ini amat sesuai untuk anda kerana beg yang kecil itu boleh dimuatkan dengan alatan kosmetik. Cuma RM39.90 sahaja.
nile beg
Beg hitam dengan kapasiti yang luas di dalamnya ini  boleh digunakan dengan cara “carry” atau sling. Poket yang banyak di dalamnya pasti memudahkan lagi para wanita di luar sana menyimpang barangan mereka. Terbaik bukan? Harganya serendah RM38.80. Murah gila!!!
Sekarang kita lihat jenis beg yang dicadangkan oleh Nile.com.my ketika anda keluar ber”dating” dengan kekasih hati.  
nile beg
Snake Skin design woman handbag ini memang nampak classy dan sangat selesa untuk dibawa berjalan-jalan. Nampak mahal kan? Harganya Cuma RM17.90 sahaja. Pasti ramai rakan anda yang akan cemburu melihat anda dengan beg ini kelak.
nile beg
Sekali sekala menggunakan traditional elegant woman bag apa salahnya kan? Memang sesuai dibawa ke majlis makan malam untuk menyerlah lagi sisi elegan anda. Hanya RM65.80 sahaja.
nile beg
Yang ini sangat comel.  Beg cat shape design outlook ini pastinya menyerlahkan lagi kecomelan anda. Turut hadir dengan bentuk haiwan lain, ia berharga RM32.90.

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Free Auto Malaysia Backlinks Kedai Backlink,Backlink Percuma My Ping in TotalPing.com Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free