Pages

kezamx. Powered by Blogger.

MULUT LELAKI BENGKAK AKIBAT MENCIUM KURA-KURA

Posted by kezamx on Friday 21 March 2014

GAMBAR MULUT LELAKI BENGKAK TERUK AKIBAT DIGIGIT KURA-KURA | Bila berdepan dengan haiwan-haiwan merbahaya, adalah penting sekali untuk tidak meletakkan muka di posisi bertentangan dengan wajah haiwan berkenaan. Seperti jerung, penyu, harimau, mahupun kokedai sekalipun. Ingat tu.
Malangnya ada seorang lelaki dari negara China yang juga pemilik seekor kura-kura mengabaikan ‘peraturan am’ ini dengan sengaja. Dia meletakkan mukanya secara dekat dengan kura-kura kesayangannya itu dan akibatnya, mulutnya digigit secara tiba-tiba oleh kura-kuranya.
Lelaki cina yang berasal dari Fujian ini baru saja memenangi seekor kura-kura yang ‘garang’. Sebagai tanda kenangan, dia bercadang untuk bergambar dengan kura-kura tersebut dengan gaya ‘mmwwahhh!’.
Dan akibatnya, bahagian atas bibirnya digigit. OUCH!
Kesan gigitan itu tadi menyebabkan mulutnya bengkak teruk! Dan dia terpaksa mendapatkan rawatan di hospital.
Semoga ini menjadi pengajaran kepada mereka yang lain. Sebar-sebarkanlah ye. Jangan sebar kat Tok Moh, biar buaya tembaga ngap dia sekali. 
 - See more at: http://penpicit.blogspot.com/2014/03/mulut-lelaki-bengkak-akibat-mencium.html#sthash.CygOsCs2.dpuf

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Free Auto Malaysia Backlinks Kedai Backlink,Backlink Percuma My Ping in TotalPing.com Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free