Pages

kezamx. Powered by Blogger.

MH370: INILAH PASANGAN YANG MENDAKWA TAHU DI MANA PESAWAT MH370

Posted by kezamx on Wednesday 19 March 2014

#MH370: PASANGAN INI TAHU DI MANA PESAWAT MH370 YANG HILANG | Suami perempuan dalam gambar ini mendakwa bahawa kes Kehilangan MH370 ada kaitan dengan makhlus halus selepas berkomunikasi dengannya.
Baca selanjutnya..
"Pada mulanya kita dapat petunjuk ketika solat zuhur . Awalnya isteri saya yang dapat petunjuk, katanya dia merasa lihat sesosok orang yang berpakaian seperti layaknya seorang pilot," kata Fajar di kediamannya, Jalan Bentara
Fajar menambah, Winarti yang boleh berkomunikasi dengan makhluk halus itu seperti kerasukan. Tingkah laku Winarti tidak seperti biasanya apabila menerima petunjuk tersebut." Saya kalau bercakap sama isteri biasanya pakai bahasa Jawa, tapi waktu itu biasa saja pakai bahasa Indonesia, " tambah Fajar.
Sambil diarahkan oleh isterinya yang melakukan penerawangan, Fajar cuba mencari tahu titik koordinat dengan menggunakan teknologi Google Earth. Setelah cukup lama, akhirnya mereka mencari titik koordinat pesawat dengan nombor penerbangan MH370 itu, yakni pada 7-47'47 .90" -105.13'39.59" yang berada di dekat laut lepas Vietnam.
Tak hanya lokasi pesawat, Fajar mendakwa isterinya juga mengetahui keadaan pesawat dan para penumpangnya. Menurut dia, pesawat yang membawa 239 orang itu masih utuh di bawah laut berarus deras. "Keadaan penumpang masih dalam keadaan duduk di bangku penumpang," tutur dia.
Sementara, Winarti berkata penggunaan itu tak hanya dia terima saat salat zuhur saja. Dia mengaku juga mendapat petunjuk saat salat subuh." Apabila sembahyang subuh, saya dengar suara takbir dan teriakan. Setelah sembahyang subuh itu saya lantas mengaji, ketika mengaji saya tiba-tiba nangis dan ngerasa kasihan mendengar jeritan itu," ujar Winarti.
Tuntutan ini sudah disampaikan kepada pihak berkuasa. "Kami meminta agar pihak berkuasa boleh terus memeriksa ke titik ordinat tersebut agar pesawat boleh didapati," kata Fajar .
 - See more at: http://penpicit.blogspot.com/2014/03/mh370-inilah-pasangan-yang-mendakwa.html#sthash.ojcxS6Q5.dpuf

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Free Auto Malaysia Backlinks Kedai Backlink,Backlink Percuma My Ping in TotalPing.com Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free Ping your blog, website, or RSS feed for Free ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free